بررسی کامل آیپد جدید ( نسل سوم آیپد )
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

انزدهم مارس فرا رسید و افراد زیادی در کشورهایی که

آیپد جدید

در مرحله اول عرضه میشد تبلت جدید خود را دریافت کردند. اپل تا اینجای کار ۲ مرحله از ۳ مرحله ای که تبلت جدید این شرکت با آن روبرو بوده است شامل معرفی و پیش فروش را پشت سرگذاشته و حال مرحله سوم و مهمترین قسمت کار یعنی استقبال و عملکرد آیپد جدید آغاز شده است. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا نسل سوم آیپد نیز میتواند به اندازه ۲ نسل قبلی موفق و محبوب ظاهر شود یا خیر؟

 

 

بدون شک پاسخ به این سوال زیاد ساده نخواهد بود و تنها زمان میتواند نشان دهد که تا چه اندازه حجم موفقیت های آیپد جدید گسترده خواهد بود. دلیل این موضوع را میتوان تعداد زیاد تبلت های آندرویدی و به تازگی ۴ هسته ای که شرکت های مختلف از آنها رونمایی کرده اند را اعلام کرد.

 

اهمیت این موضوع را نمیتوان کم رنگ در نظر گرفت چرا که تبلت هایی مانند کیندل فایر، محصولات متنوع سامسونگ و یا مدل ۴ هسته ای و جدید ایسوس که با قیمت ۲۵۰ دلار تا چند ماه دیگر وارد بازار میشود، میتواند تاثیر فراوانی بر فروش آیپد جدید داشته باشد.

http://www.pcwar.com/wp-content/gallery/the-new-ipad/ipad2012-step0-ipad-gallery-01-zoom.png

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 22:59
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.